De eerste dagen in Italië - Reisverslag uit Peschiera del Garda, Italië van Aniek Holmer - WaarBenJij.nu De eerste dagen in Italië - Reisverslag uit Peschiera del Garda, Italië van Aniek Holmer - WaarBenJij.nu

De eerste dagen in Italië

Door: Aniek Holmer

Blijf op de hoogte en volg Aniek

26 April 2014 | Italië, Peschiera del Garda

Om het positief te houden, zal ik niet beginnen over het hotel. Het was niet veel soeps, verder ga ik er niet veel over zeggen ;) Gelukkig was de training wel goed en hebben we er veel van geleerd! Woensdagnacht kwam de taxi Elysa en mij al om 4.15 ophalen. Dat was een beetje vroeg na 3 uurtjes slaap. Ik heb dan ook niet veel meegemaakt van de vlucht naar Bergamo, aangezien ik lekker zat te slapen :) Aangekomen in Italië, was het vooral warm... Dus snel omkleden, alleen een beetje jammer dat je in deze tenten niet rechtop kan staan in je cabine, dus dat wordt scheef staan. Daar kom ik vast wel over heen. Het meisje waarmee Elysa en ik de tent delen heet Debbie, een Nederlands meisje en heel aardig!

Gister zijn we begonnen met het inrichten van de tent. Alles zat in dozen en kratten en het zat allemaal door elkaar. De spullen voor de andere funstations waren er namelijk ook al, terwijl die pas over 2 weken of later beginnen.... Alles uitzoeken, uitpakken, sorteren, een plekje geven. Het leek welk kerstmis met al die pakjes! We hebben er de hele dag over gedaan om alles een plekje te geven, de fietsen schoon te maken en te controleren. Er was zelfs een fiets waarvan de remkabel vervangen moest worden en dat heb ik succesvol gedaan. Ik ben daar best trots op :)

De normale couriers mochten niet dronken worden gister, omdat er vandaag 107 arrivals waren. Er zijn hier niet genoeg couriers om dat te kunnen handelen dus zijn er mensen van andere campings hier naartoe gekomen om te helpen. (De rust is nu weer bijna wedergekeerd.) We hebben wel een paar wijntjes gehad, wat tops gespeeld en om 10.55 alle lichten en muziek uitgedaan. Het moet namelijk om 11 uur helemaal stil zijn op de camping dus iedereen was aan het fluisteren. We zijn nog even naar het meer geweest en hebben daar een tijdje gezeten. Uiteindelijk lag ik om 2 uur in bed. Een gezellige avond, waarvan er vast nog meer volgen!

Vandaag hebben we de sessies voorbereid. De eerste keer is toch meer werk dan je denkt en we zijn dan ook tot 2 uur hier mee bezig geweest, maar het is af. Nu alleen nog hopen dat het allemaal wordt goedgekeurd door de teamleider en dan zijn wij helemaal blij :)

Vanavond gaan we Koningsdag vieren, zoals jullie daar in het koude Nederland vast ook allemaal doen. We gaan zo meteen de tenten versieren en Elysa en ik gaan iedereen rood, wit, blauw en oranje schminken.

Dat was het dan voor vandaag, hopelijk heb ik snel weer tijd om een berichtje te doen. Anders is het zo lastig om bij te houden ;)

Lots of love and a big kiss
Aniek

PS voor diegene die nog niet jaloers zijn, ik begin al aardig bruin te worden! En dat pas in 2 dagen. Het kan niet anders dan dat ik poepie bruin terug kom! Als jullie nu niet jaloers zijn, weet ik het ook niet meer. Dan moet ik maar wat anders verzinnen...