Bella Italia - Reisverslagen van Aniek Holmer - WaarBenJij.nu Bella Italia - Reisverslagen van Aniek Holmer - WaarBenJij.nu
Bella Italia

Voor 3 maanden ga ik op een camping werken aan het Gardameer, Italië. Ik zal jullie hier een beetje op de hoogte houden en wat foto's posten en dergelijke!

Recente Reisverslagen:

26 April 2014

De eerste dagen in Italië

19 April 2014

En nu kan ik iederen leren fietsen :)
Aniek

Woensdag 16 april vertrek ik naar Engeland om daar een training te volgen. Vervolgens vlieg ik door naar Italië om op een camping (Bella Italia) aan het Gardameer de kids van een half jaar oud tot 5 jaar oud te vermaken en te leren fietsen.

Actief sinds 07 April 2014
Verslag gelezen:
Totaal aantal bezoekers 2366

Voorgaande reizen:

16 April 2014 - 15 Juli 2014

Bella Italia

Landen bezocht: