En nu kan ik iederen leren fietsen :) - Reisverslag uit Wigan, Verenigd Koninkrijk van Aniek Holmer - WaarBenJij.nu En nu kan ik iederen leren fietsen :) - Reisverslag uit Wigan, Verenigd Koninkrijk van Aniek Holmer - WaarBenJij.nu

En nu kan ik iederen leren fietsen :)

Door: Aniek Holmer

Blijf op de hoogte en volg Aniek

19 April 2014 | Verenigd Koninkrijk, Wigan

En hier is het dan, mijn eerste verslag vanuit het (nu nog) zonnige Engeland! Gelukkig mocht mijn kleine koffertje gewoon mee het vliegtuig in, daar was ik eerst nog even bang voor. Hij was namelijk super zwaar ingepakt, maar omdat ik op tijd was kon hij gewoon mee :) Het afscheid nemen van mijn ouders was wel echt heel lastig, maar gelukkig ging het allemaal goed en ben ik veilig in het vliegtuig gestapt.Bij het vliegveld heb ik mijn eerste trainingsmaatje ontmoet, Lisa. Een leuk kind en het is altijd fijn om te weten dat je samen met iemand reist waar je je goed bij voelt.

Om 11 uur (12 uur in Nederland) kwamen we aan in het hotel. De andere mini fun station's waren er ook al en we hebben eventjes geklets. Ze lijken allemaal super aardig (wat ook zo blijkt te zijn!), maar omdat ik al best moe was ben ik toen naar bed gegaan. De bedden zijn echt goed, dus ik heb geslapen als een roosje :)

De volgende dag was de eerste trainingsdag. Gezellig allemaal ontbijten en dan met z'n alleen in een auto op naar hoofdkantoor. Onze fiets-trainers zijn echt super tof. Heel relaxt en we kunnen gewoon gezellig kletsen, zolang we maar nog wel af en toe opletten ;) De een is al wat ouder (papa van 6 en opa van 2) en de ander is vrij jong. We moesten zelfs op onze eerste dag al naar een kinderdagverblijf om daar kinderen te leren fietsen! Super gaaf om te doen, maar ook wel lastig, omdat het de eerste dag was en het learn to ride idee er nog niet super goed in zit. Toch waren ze heel tevreden, een paar kleine aandachtspuntjes, maar daar komen we wel overheen ;)

Voor zover ik wist, ging ik alleen naar Bella, maar ik heb een meisje (Elysa) ontmoet die daar ook naartoe gaat. We gaan dus samen de mini fun station learn to ride doen. Ze is echt heel aardig en ik denk dat we het goed gaan doen samen! Het is wel fijn om te weten dat je er niet helemaal alleen bent, maar dat er iemand is op wie terug kan vallen :)

's Avonds is het voornamelijk drinken wat je doet. We hadden wat drank gehaald bij de supermarkt en zijn op een van de kamers gaan zitten. Het was een gezellige eerste (echte) avond en hebben elkaar beter leren kennen.

Trainingsdag was heel relaxed, normaal gingen ze met hun studenten naar de basisschool die er achter zit, maar aangezien het goede vrijdag is, is de school dicht. Dus we geven les aan elkaar en dit ging best goed! Het zijn allemaal Engelsen, alleen Lisa en ik zijn Nederlands. Dus ik heb net gedaan alsof ik geen Engels spreek, om Lisa voor te bereiden op twee talen tegelijk spreken. Ze deed het super goed (net als de rest overigens, ik wil niemand boos maken). 's Middags moesten we banden verwisselen en doen alsof we de band gingen plakken. Matt (onze trainer) maakte er een wedstrijdje van, aangezien ik de band er bijna sneller op had liggen dan dat hij had. Dat had hij niet helemaal verwacht :)

Terug bij het hotel was het super zonnig en lekker warm, dus gingen we lekker buiten zitten in de zon. Daisy is zelfs al een beetje verbrand :O maar ze zat er dan ook al uur langer. Het werd uiteindelijk een lang en heel gezellig avondje! Thanks you all, had a fun night with you guys :):)

Vanochtend zijn we vanuit Northwich met een busje naar Wigan gebracht. In Wigan hebben we nog drie dagen training en die begint maandag. We zijn nu vrij, maar er is echt totaal niks te doen in de buurt. Het dichtstbijzijnde dorp is 30 minuten lopen en de stad 1 uur. De taxi is behoorlijk duur en alles zal vanavond en morgen dicht zijn, dus dat is niet echt de moeite waard om te doen... Beetje jammer, de jongens (Gavin en Simon) willen graag voetbal kijken en aangezien dat mijn favoriete ding ooit is om te doen *kuch kuch* wordt het nog heel gezellig, hahaha!

Dit was het tot nu toe, de rest volgt nog! Woensdag zal ik wel weer een berichtje plaatsen aangezien ik donderdag naar mijn camping vlieg. Ik wordt dan al om 4.15 u op gehaald uit het hotel, dus veel slaap zal ik die nacht wel niet krijgen ;)

Bye bye and lots of love!

Little message from Gavin: hey wigan sucks that is all

  • 19 April 2014 - 16:09

    Ans Hoffman:

    Hee Aniek,
    Wat fijn dat er nog iemand mee gaat en dat het klikt. Dat het klikt ben ik niet verbaasd over!
    Zo moeilijk ben jij niet!
    Zet Engeland nog maar een paar dagen op zijn kop! Dan moet je zelf er maar wat van maken!
    Ik kijk al weer uit naar je volgende verslag! Leuk om je zo te volgen!
    Groetjes.........Ans

  • 19 April 2014 - 17:01

    Gertiene:

    Hi Aniek!
    Zo te lezen heb jij het nu al goed naar je zin, had ook niet anders verwacht! ;-)

    Leuk om te lezen, zo blijf ik je lekker even volgen! ;-)

    Liefs
    Gerrit

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Aniek

Woensdag 16 april vertrek ik naar Engeland om daar een training te volgen. Vervolgens vlieg ik door naar Italië om op een camping (Bella Italia) aan het Gardameer de kids van een half jaar oud tot 5 jaar oud te vermaken en te leren fietsen.

Actief sinds 07 April 2014
Verslag gelezen: 237
Totaal aantal bezoekers 2368

Voorgaande reizen:

16 April 2014 - 15 Juli 2014

Bella Italia

Landen bezocht: